Inbound-markkinointi

Inbound on sisältömarkkinointia, jota vauhdittaa markkinoinnin automaatiojärjestelmä.

Tehokkaammin vierailijoista asiakkaiksi inbound-markkinoinin avulla

Inbound tuo tehoa markkinointiin: enemmän kävijöitä, liidejä ja myyntiä. Kaikki perustuu ostajapersoonien tunnistamiseen sekä myyntiä tuottavien sisältöjen luontiin ja levitykseen. Markkinoinnin automaatiojärjestelmän (esim. HubSpot) avulla näet markkinoinnin toimenpiteet ja tulokset yhdestä näkymästä, jolloin toiminnan optimointi on helppoa.
 

Parhaimmillaan inbound tuo myynnin ja markkinoinnin saman pöydän ääreen ja tarjoaa heille yhteisen kielen ja yhtenäiset tavoitteet.

Kenelle inbound sopii?

Inbound-markkinointi sopii parhaiten kansainvälistä kasvua hakeville yrityksille, joiden tuotteissa tai palveluissa on monisyiset ja monipolviset ostoputket.

HubSpot-kumppanisi

Inbound on sisältömarkkinointia, jota vauhdittaa markkinoinnin automaatiojärjestelmä. Parhaimmillaan inbound tuo myynnin ja markkinoinnin saman pöydän ääreen ja tarjoaa heille yhteisen kielen ja yhtenäiset tavoitteet.

Inbound tuo tehoa markkinointiin: enemmän kävijöitä, liidejä ja myyntiä. Kaikki perustuu ostajapersoonien tunnistamiseen sekä myyntiä tuottavien sisältöjen luontiin ja levitykseen. Markkinoinnin automaatiojärjestelmän (esim. HubSpot) avulla näet markkinoinnin toimenpiteet ja tulokset yhdestä näkymästä, jolloin toiminnan optimointi on helppoa.

Paper Planes on HubSpot-partneritoimisto, ja meillä on pitkä kokemus tuloksekkaan, dataan ja luovaan suunnitteluun pohjaavan sisältömarkkinoinnin tekemisestä. Autamme sinua markkinointiautomaation hyödyntämissä ja inbound-markkinoinnin tekemisessä alusta alkaen.

Inbound tuo tehoa markkinointiin: enemmän kävijöitä, liidejä ja myyntiä.

Paper Planes on Gold-tason HubSpot Partner -toimisto

Inbound-palvelupakettimme

Valitsemalla palvelupaketin pääset vaivattomasti käyntiin tehokkaassa inbound-markkinoinnissa: kaikki paketit sisältävät tarvittavat ainesosat tuloksien saavuttamiseen. Valitse paketti sen perusteella, kuinka monia liidejä pystyt käsittelemään. Mitä enemmän inboundia teet, sitä enemmän kauppaa saat. Hinnat alla suuntaa-antavia, yhteistyön tarkka sisältö sovitaan aina tapauskohtaisesti palvelemaan kulloistakin tapausta parhaalla mahdollisella tavalla.

2X

Liikenteen kasvattaminen

  • HubSpot-työkalun käyttöönotto
  • Ostajapersoonien kartoitus
  • Avainsana-analyysi
  • Kaksi blogikirjoitusta kuukaudessa
  • Kirjoitusten levitys sosiaalisissa medioissa
  • Google Ads- ja SoMe-mainonta

3 500 €/kk

5X

Liikenteen kasvattaminen

  • HubSpot-työkalun käyttöönotto
  • Ostajapersoonien kartoitus
  • Avainsana-analyysi
  • Kaksi blogikirjoitusta kuukaudessa
  • Kirjoitusten levitys sosiaalisissa medioissa
  • Google Ads- ja SoMe-mainonta

Liidien kerääminen

  • Sisällöntuotanto (esim. oppaat)
  • Konversiopolkujen rakentaminen

6 500 €/kk

10X

Liikenteen kasvattaminen

  • HubSpot-työkalun käyttöönotto
  • Ostajapersoonien kartoitus
  • Avainsana-analyysi
  • Kaksi blogikirjoitusta kuukaudessa
  • Kirjoitusten levitys sosiaalisissa medioissa
  • Google Ads- ja SoMe-mainonta

Liidien kerääminen

  • Sisällöntuotanto (esim. oppaat)
  • Konversiopolkujen rakentaminen
  • Verkkopalvelun kehitys Growth Driven Design -metodilla

Asiakashankinta

  • Sähköpostimarkkinointi
  • Workflowt liidien hoivaamiseen

alk. 10 000 €/kk