Verkkomainonnan keinot ovat moninaiset. Uusia kanavia syntyy tuon tuosta, mutta toisaalta vaikkapa hakukonemainonta porskuttaa vuodesta toiseen. Verkkomainonnan toimivuuden toteaminen pohjaa dataan. Kullekin yritykselle toimivin verkkomainonnan paletti löytyy viime kädessä testaamalla. Parhaat tulokset saadaan, kun voidaan samaan aikaan vaikuttaa niin mainontaan, laskeutumissivuihin ja kuin niiden sisältöihinkin.

Sisältömarkkinoinnin kiihdyttäjänä verkkomainonnalla on keskeinen rooli. Hakukoneoptimoinnin tulokset tulevat tyypillisesti viiveellä, verkkomainonnan avulla voidaan ottaa oikepolku tuloksiin ja hyödyntää konversio-optimoituja laskeutumissivuja. Esimerkiksi sosiaalisen median mainonnan avulla uudet sisällöt saadaan välittömästi juuri oikeiden ihmisten tietoon.

Hakukonemainonta

Google Ads -hakukonemainonta on kustannustehokas tapa tavoittaa kohderyhmäsi ostopolun eri vaiheissa. Asiantuntemuksemme avulla luomme tuloksekkaita ja huippuunsa viilattuja hakukonekampanjoita, joita seuraamme ja optimoimme jatkuvasti. Tavoitteellisen tekemisen varmistamiseksi kiinnitämme erityishuomiota kattavaan raportointiin, jotta kampanjasta saadut opit saadaan hyödynnettyä.

Sosiaalisen median mainonta

Some-mainonta on tehokas tapa generoida liidejä ja jaella sisältöjä kohderyhmille erityisesti tarkan kohdennettavuutensa myötä: käytät markkinointibudjettia vain niihin henkilöihin, jotka ovat liiketoimintasi onnistumisen kannalta kaikkein tärkeimpiä.

Asiantuntijamme ovat kartalla jatkuvasti muuttuvista työkaluista ja mainosmuodoista, joten voit olla varma, että yrityksenne mainonnassa hyödynnetään niin ajattomia parhaita käyntäntöjä kuin viimeisimpiä kikkoja. Teemme tarpeidesi mukaisen some-kampanjan alusta loppuun, matkan varrella viilaten, ja tarjoamme kaikista kampanjoista tarkat raportit tulevien toimenpiteiden kehittämistä varten.

Toteutamme mainontaa seuraavissa erityisesti näissä sosiaalisen median kanavissa: LinkedIn, Facebook, Pinterest ja Twitter.

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa verkkomainonnan reaaliaikaisen ostamisen, kohdentamisen ja optimoinnin. Ohjelmallisen ostamisen avulla mainospaikkoja ostetaan saman järjestelmän kautta eri medioista.

Teemme ohjelmallista Google Display & Video 360 –järjestelmän kautta, mikä mahdollistaa tuloksekkaat display-, video- ja natiivikampanjat esimerkiksi Suomen parhaissa mainosverkostoissa. Perinteiseen sokkona tehtävään suoraostoon verrattuna ohjelmallinen ostaminen palauttaa vallan mainostajalle.