Tarina

Emme tee sisältöä sisällön vuoksi. Teemme sisältöä, joka vastaa asiakkaidesi käyttäytymiseen ja tarpeisiin digitaalisissa ympäristöissä.

Digitaalisten palvelujen kehitys on pysyvästi muuttanut kuluttajien ja yritysten ostopäätösten tekijöiden tavan suhtautua brändeihin ja markkinointiviestintään. Yksisuuntaisen viestinnän sijaan nykyään tietoa ja palvelua etsitään itsenäisesti ja monikanavaisesti.

Tässä maailmassa pärjäävät parhaiten ne brändit, jotka osaavat tarjota aidosti hyödyllistä tietoa ja opastavaa palvelua asiakkailleen. Brändit, jotka pystyvät tuottamaan sisältöä, joka on helposti löydettävää, hyvin kohdennettua, laadukkaasti toteutettua ja asiakkaan tarpeisiin vastaavaa.

Sellaisen sisällön tuottamiseen syntyi Paper Planes. Vaikka vuosien kokemuksen ansiosta pystymme toteuttamaan lähes minkälaisen markkinointiviestinnän alan projektin tahansa, lähestymisemme pohjautuu aina ensisijaisesti sisältöön. Kun sisällöt ovat kunnossa, verkkosivusto tai mainoskampanja saavuttaa varmasti tavoitteensa.

Paper Planesin taustalla on yhteensä muutaman kymmenen vuoden kokemus digitaalisten palveluiden ja mainonnan suunnittelusta ja toteutuksesta. Meidät erottaa kilpailijoistamme erittäin laaja digitaalisten kanavien hyödyntämisen ymmärrys ja tuntemus.

Palkittua osaamista meiltä löytyy niin strategiasta, konseptoinnista kuin tuotannostakin. Olivatpa sisältötarpeesi millaiset tahansa, voimme palvella sinua kokonaisvaltaisesti.

Näin toteutamme visiotamme

Sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto

Ilman huolellista sisällöntuotantoa, paraskaan strategia ei synnytä uutta bisnestä.

Sisältöstrategia

Sisältöstrategia

Sisältöstrategia luo yritykselle tai organisaatiolle ohjenuorat menestyksekkään sisällön luontiin nyt ja tulevaisuudessa.

Unohdetaan sisältömarkkinointi

Vuodessa ehtii tehdä paljon ja oppia vielä enemmän. Vei minulta vuoden sisältömarkkinoinnin tekemistä, että opin pois…

Me olemme Paper Planes

Walter Hagman

Walter Hagman

senior developer
Olen designin ja koodin välissä ja seassa toimiva, käyttökokemusta ja suorituskykyä viilaava devaaja. Tahdon kehittyä jatkuvasti ja pystyä olemaan ylpeä omasta työstäni.

Marika Iivari

graafinen suunnittelija Olen designiin loikannut kauppatieteilijä. Pidän huolta, että asiakkaidemme materiaalit ovat tyylikkäitä, kauniita ja tarkoituksenmukaisia.

Lue kaikki Marikan kirjoitukset »

Nea Jokinen

sisältösuunnittelija
Olen markkinoinnin moniottelija. Olipa kyseessä seo, sem tai some, haluan luoda tavoitteellista, aidosti hyödyllistä sisältöä. Asiakasymmärrys on avain onnistumiseen.

Juho Järvensivu

web developer Olen koodaaja, jota kiinnostaa käytettävyys ja käyttökokemus. Inspiroidun hyvästä designista, mutta tärkein asia työssäni on pyrkiä tekemään loppukäyttäjän päivästä pikkuisen parempi.

Lue kaikki Juhon kirjoitukset »

Susanna Järvilehto

projektikoordinaattori
Vastuullani on pitää projektien langat käsissäni, jotta niin asiakkaat kuin tekijätkin pysyvät aina tilanteen tasalla. Kokonaisuudet ja yksityiskohdat otan haltuun tarkasti, mutta hymyillen.

Kaisa Leino

sisällöntuottaja
Olen innostunut uuden oppija ja kiinnostunut hyödyntämään kaikkea osaamistani työyhteisön ja asiakasprosessien hyväksi. Kynästäni syntyy niin tekstejä kuin sarjakuviakin. Hello Kitty on toteemieläimeni.

Lue kaikki Kaisan kirjoitukset »

Tuomas Pekkanen

chief operating officer Pidän huolta sekä asiakkaiden että tekijöiden tyytyväisyydestä. Hoteissani on siis henkilöstön, prosessien ja liiketoiminnan pyörittäminen ja kehittäminen. Kehittämistä vaativat myös koira, Volvo Amazon ja puupaatti.

Lue kaikki Tuomaksen kirjoitukset »

Essi Pelkonen

visual designer
Pidän visuaalisten pähkinöiden ratkaisemisesta, oli kyse sitten kuvituksista, käyttöliittymistä tai esimerkiksi yrityksen visuaalisesta ilmeestä. Yksinkertainen on kaunista.

Pasi Pellikka

sisältöstrategi
Sijoitun sisällön ja tekniikan risteykseen. Se on loistava paikka olla, koska sieltä näkee huikean kirjon mahdollisuuksia. Kaikki uusi syntyy törmäyksistä.

Lue kaikki Pasin kirjoitukset »

Ville Pelttari

toimitusjohtaja
Ville vastaa valtavalla innolla ja hyväntuulisuudella projekteista ja asiakkuuksista.

Lue kaikki Villen kirjoitukset »

Joska Pyykkö

sisältöstrategi
Olen tiedonjanoinen suunnittelija ja sisällöntuottaja. Uskon yksinkertaiseen ja puhuttelevaan sisältöön – ammattitaitoa on kertoa monimutkaisistakin kokonaisuuksista mukaansatempaava tarina.

Lue kaikki Joskan kirjoitukset »
Jaakko Soudunsaari

Jaakko Soudunsaari

sisältöstrategi
Aikuislapsi. Rakastan uuden informaation pureksimista. Niinpä kyselen, kuuntelen, innostun ja mietin. Asetan itseni asiakkaan rooliin ja pyrin tuomaan inhimillisyyttä jokaiseen konseptiin, strategiaan ja kirjoitukseen.

Lue kaikki Jaakon kirjoitukset »