Sisältöstrategia

Sisältöstrategia – tärkein työkalu menestyvän sisällön tuottamiseen

Ydinstrategia, aiheet, rakenteet, kulttuuri ja jatkuvuus. Nuo viisi osa-aluetta muodostavat sisältöstrategian, joka luo yritykselle tai organisaatiolle ohjenuorat menestyksekkään sisällön luontiin nyt ja tulevaisuudessa.

Strategian ytimessä on yrityksen liiketoiminnan tarpeiden yhdistäminen asiakkaiden sisältötarpeisiin. Tuosta kohtauspisteestä syntyy pohja laadukkaan ja toimivan sisällön tuotantoon.

Suunnitelman pääkohdat ovat asiakkaiden tarpeiden kartoitus, yrityksen viestien ja teemojen luonti, digitaalisen markkinoinnin ekosysteemin kuvaus ja sisältökalenterin määrittäminen.

Sisältöstrategian ydinkysymyksiä:

Strategian ydin kiteytyy yleensä yhteen lauseeseen, joka ilmaisee miten yleisön tarpeet ja yrityksen tavoitteet kohtaavat.

Haluaisitko kuulla lisää siitä, miten sisältöstrategia auttaa luomaan tuloksellista markkinointia?

Täytä alla oleva lomake ja otamme sinuun yhteyttä muutaman tunnin kuluttua.