Sisältöstrategia

Sisältöstrategia – tärkein työkalu menestyvän sisällön tuottamiseen

Ydinstrategia, aiheet, rakenteet, kulttuuri ja jatkuvuus. Nuo viisi osa-aluetta muodostavat sisältöstrategian, joka luo yritykselle tai organisaatiolle ohjenuorat menestyksekkään sisällön luontiin nyt ja tulevaisuudessa.

Strategian ytimessä on yrityksen liiketoiminnan tarpeiden yhdistäminen asiakkaiden sisältötarpeisiin. Tuosta kohtauspisteestä syntyy pohja laadukkaan ja toimivan sisällön tuotantoon.

Suunnitelman pääkohdat ovat asiakkaiden tarpeiden kartoitus, yrityksen viestien ja teemojen luonti, digitaalisen markkinoinnin ekosysteemin kuvaus ja sisältökalenterin määrittäminen.

Sisältöstrategian ydinkysymyksiä:





Haluan kuulla lisää



Strategian ydin kiteytyy yleensä yhteen lauseeseen, joka ilmaisee miten yleisön tarpeet ja yrityksen tavoitteet kohtaavat.

Hyvän sisältöstrategian seitsemän tunnusmerkkiä

Esittelemme seitsemän kriteeriä, joiden avulla voit arvioida sisältöstrategian onnistumista.

Sisältökulttuuri – mitä se on ja miten sitä luodaan?

”Culture eats strategy for breakfast”, väitetään legendaarisen johdon konsultin Peter Druckerin sanoneen. Lausahdus pitää…

Visual Components

Visual Components Oy on tehtaiden tuotantolinjastojen suunnitteluun ja simulointiin käytettävien ohjelmistojen valmistamiseen erikoistunut…

Kaikki palvelumme

Sisältöstrategia

Sisältöstrategia

Sisältöstrategia luo yritykselle tai organisaatiolle ohjenuorat menestyksekkään sisällön luontiin nyt ja tulevaisuudessa.

Inbound-markkinointi

Inbound-markkinointi

Inbound vie sisältömarkkinoinnin uudelle tasolle.

Sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto

Ilman huolellista sisällöntuotantoa, paraskaan strategia ei synnytä uutta bisnestä.

Verkkopalveluiden suunnittelu

Verkkopalveluiden suunnittelu

Hyvän sisällön kruunaavat loistava käyttökokemus ja moderni, upea ilme.

Markkinointiviestintä

Markkinointiviestintä

Paperplanesilaisilla on pitkä kokemus perinteisen markkinointiviestinnän suunnittelusta. Lue lisää tavastamme tehdä mainoskampanjoita.

Verkkomainonta

Verkkomainonta

Paraskin sisältö vaatii tuekseen verkkomainontaa. Kohdennettu mainonta löytää oikean yleisön.

Graafinen suunnittelu

Graafinen suunnittelu

Laadukas visuaalinen suunnittelu auttaa sisältöjäsi kukoistamaan.

Esityssuunnittelu

Esityssuunnittelu

Käsikirjoitamme, kuvitamme ja taitamme PowerPoint- tai Keynote-esityksesi. Tutustu tarkemmin.

Koulutus

Koulutus

Jaamme mielellämme vuosien aikana kerryttämäämme tietoutta eteenpäin innokkaille oppijoille.

Sisällön optimointi

Sisällön optimointi

Sisällön optimoinnilla tarkoitetaan jatkuvia toimenpiteitä, joiden tavoitteena on oppia, mikä sisältö toimii parhaiten.

Sisältöauditointi

Sisältöauditointi

Kartoitus on sekä kvantitatiivisiin että kvalitatiivisiin metodeihin perustuva arvio yrityksen nykyisen sisällön toimivuudesta.