Sisällöntuotanto

Ilman huolellista sisällöntuotantoa, paraskaan strategia ei synnytä uutta bisnestä.

Ilman huolellista sisällöntuotantoa, paraskaan strategia ei synnytä uutta bisnestä. Kun on muodostettu selkeä näkemys sisällön tavoitteista, sisällöntuotantoon osallistuvista työntekijöistä ja sisällön teemoista, on aika aloittaa itse sisällöntuotanto.

Sisällöntuotannon kulmakivi on sisältökalenteri, johon on listattu aiheet ja otsikot, joita tullaan käsittelemään. Lisäksi kalenteri kertoo milloin ja missä kanavissa sisältö julkaistaan. Vaikka sisältökalenteri määrittääkin pitkälti jatkuvan tekemisen hamaan tulevaisuuteen, se ei estä äkillisten sisältötarpeiden täyttämistä.

Sisällöntuotanto voi tarkoittaa kirjoittamisen lisäksi esimerkiksi videoiden, kuvien, infograafien ja esitysten luontia. Teemme sisältöä suomeksi ja englanniksi.

Haluatko kuulla lisää sisällöntuotannon palveluistamme?

Täytä alla oleva lomake ja otamme sinuun yhteyttä muutaman tunnin kuluttua.